Πλήγμα με Βιντ Μπέλετς, εκτός δράσης για 3εις εβδομάδες λόγω θλάσης στο γαστροκνήμιο.
Η ανακοίνωση : "Mετά από ενόχληση στο γαστροκνήμιο, ο Vid Belec πέρασε χθες από διαγνωστικό έλεγχο. Το MRI ανέδειξε θλάση μυός. Ο τερματοφύλακας της ομάδας μας θα μείνει εκτός προπονήσεων για 3 βδομάδες και η κατάσταση του θα επαναξιολογηθεί".
Τελευταία Ενημέρωση: 24 Απριλίου 2026 - 12:38
https://sports.rik.cy/article/2026/4/24/plegma-me-mpelets-sto-apoel-ektos-gia-3eis-ebdomades-logo-thlases-6684606/